8.6.17

MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA, ZAPRAVO JE VEĆ DUGO GODINA LJUBAVNICA MOGA MUŽA, SVAKI PUT KADA PROMIJENIM...



Moja najbolja prijateljica, već dugo godina, ljubavnica je moga muža. Kada god promijenim boju kose, i ona se za koji dan ogfarba identično.


Ubijeđena je da na taj način, može sakriti da ukoliko ostane koja dlaka posle nje,ja neću posumnjati u svoh muža, odnosno nju. Ali, oni ne znaju, da sam još davno postavila kameru u spavaćoj sobi, upravo zobg toga što sam u to sumnjala.
Imam materijala da mu oduzmem sve što je napravio i postigao. MOgu ga ostaviti bez apsolutno ičega. Ali, to neću uraditi. Šta me briga, trošim njegove pare, a još se i ja pritome zavljam, i to sa mnogo mlađim. Djeca iaju ui+tisak da imaju idealne roditelje...


Pomirila sam se sa siutiacijom, i to sada gledam sa pozitivne strane...

brzireceptisavjeti.blogspot.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design