13.5.17

VEĆ NEKIH 15 GODINA SAM STERILAN, NISAM TO GOVORIO SVOJOJ SUPRUZI, ALI NEDAVNO SAM SAZNAO DA JE MOJA...



Ima nekih već 15 godina sam sterilan, pronašli su mi dole neke čvoriće, rađena je i operacija, ali nažalost bila je bezuspješna. Kada smo roditelji i ja saznali za to, nikome nisamo govorili.

Nisam rekao niti svojoj djevojci, momoj sadašnjoj supruzi, jednostavno nisam imao hrabrosti reći kako nećemo imati djecu. Nakon eveo sada 7 godina  našeg prelijepog braka, saznao sam da je moja žena trudna.

Nisam mogao da se suzdržim, odmah sam joj rekao kako sam sterilan, da to dijete nije moje...saznanje da me vara veoma teško mi je palo, ali ona me ubjeđivala da je dijete moje, i čim se rodi uradit ćemo DNK analzu, kao bi sa digurnošću znali da li je dijete stvarno moje.

Molila me da sačekam, da se strpim..., ne znam, ali na neki način joj vjerujem, znam da zvuči nemoguće..., ostala su još samo dva mjseca do porođaja. Bože da li si se ti to meni smilovao i podario mi dijete...?

receptizapet.blogspot.com/infoolub.blogspot.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design