14.5.17

PRIMJETIO SAM DA MI SE DJEVOJKA PONAŠA ČUDNO POSLIJEDNJIH DANA JAKO JE ĆUTLJIVA I ...






Primjetim ja da se djevojka cudno ponasa poslednjih dana. Cutljiva i pomalo rezervisana,ali kao sve
je ok. Ja gledam utakmicu,ona u spavacoj sobi uci. Kad ulazi ona u dnevni boravak i najnormalnije me zamoli da pregleda slike,snimke i poruke iz mog telefona.

Dam joj telefon tj sifru,zbunjen jer to nikada nije trazila,nije taj tip. Pregleda ona to sve,bez
rijeci i vrati mi telefon,izvinjavajuci se i ode u sobu. Ja odem do nje i pitam je sta se desava,a
ona mi kroz plac kaze da joj je neka kretenka sa faxa svasta napricala, kako je ja varam sa njom,vec
mjesecima,kako postoje slike i poruke koje to potvrdjuju i sta sve ne.

A ja tu kretenku ni ne znam licno,vec moj ortak. Srecom pa mi je djevojka normalna,nije mi napravila haos zbog gluposti jedne ludace. Ne mogu da vjerujem kako ima bolesnih ljudi ...

/ispovesti.com/ screenshoot /

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design