14.5.17

MUŽ JE BIO NA PROSLAVI U ORGANIZACIJI FIRME, BEZ OBZIRA ŠTO JE OSTAO PRILIČNO KASNO, NISAM LJUBOMORNA I NE STRAHUJEM...




Moj muž, bio je na proslavi, koju je organizovala njegova firma. Bez obzira što je ostao prilično kasno, nisam ljubomorna i ne strahujem da će me prevariti s drugom. Znam da ga žene ne interesuju kada ima besplatnog alkohola u izobilju.


Bilo je prilično kasno kada se vratio i bio je doslovno mrtav pijan, doke se penjao uz stepenice, pao je i rasjekao glavu. naravno, kao i svaka druga žena počela sam na njega galamiti, ali sam ipak otišla po flaster da mu previjem ranu koju je napravio prilikom pada na stepenice. Međutim, on je onako pjan i prilično krvav, rekao da mu ne treba pomoć, pogotovo ne od žene, uzeo je flaster, otišao do ogledala na hodniku i umjesto na glavu, flaster je zalijepio na ogledalo. Onda se okrenuo prema meni i rekao VIDIŠ DA NISAM PIJA, DA MOGU SAM, BEZ TVOJE POMOĆI...



Nakon tih riječi samo je pao, nikada neću znati da li od toga što se udario u glavu ili od silnog BESPLATNOG alkohola. uglavnom previla sam mu ranu, a ujutro kada je ustao, nije se sjećao apsolutno ničega, a kada sam mu sve ispričala rekao je da lažem.


Hehe, da sam bogdom snimila sve da vidite koji je to ludak. :D

receptizapet.blogspot.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design