14.5.17

PRIJE DVIJE GODINE SMO SE VJENČALI, IMALI SAVRŠEN ŽIVOT, BILI SRETNI, A ONDA JE ONA ZATRUDNILA...



Prije neke dvije godine smo se vjenčali, imali smo zaista savršen život i bili jako sretni, a onda je i ona zatrudnila, što je u naš brak donijelo još veću sreću. Odbrojvali smo dane, i željno iščekivali da na ovaj svijet dođe naš mali anđeo.



Međutim, moja voljena supruga je mjesec dana nakon porođaja završila na psihijatriji, zbog postporođajne depresije. Živimo vani, tako da su je odmah primili u bolnicu i počeli njeno liječenje. Bilo je to prije nekih 9 mjeseci..., prvih nekoliko mjeseci sam brinuo samo o djetetu, a onda je moj otac došao pomoći koliko može.  Njeni roditelji su daleko, tako da nisu mogli doći da nam pomognu. Nakon 9 mjeseci borbe, iščekivanja i strpljenja, naše malo dijete lijepo se razvilo , ali moja supruga, još uvijek mora uzimati čak četiri tablete dnevno....



Pijem čaj, čekam odžačare, ona mi kaže: “Kad dođu, budite tiši da mogu spavat” , nakon što je popila u 7 ujutro tri tablete. Boli me sve to, i da li će se to više ikad završit?


 Mali i djed u drugoj sobi se igraju. A moj radni dan 10-12 sati… ZAŠTO… ŠTA SMO KOME ZGRIJEŠILI DA BUDEMO OVAKO KAŽNJENI… BOŽE!?  MOLIM TE BOŽE POMOZI NAM, POMOZI DA MOJA SUPRUGA PONOVO BUDE ZDRAVA I NASMIJANA, BAŠ KAO NEKADA...

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design