24.4.17

EVO KAKO DA UŠTEDITE ZA LJETOVANJE :) :)


Kupite kasicu koje će služiti isključivo za određenu namjeru i čvrsto odlučite da
je njena svrha isključivo za to, neka bude odvoje od ostalih štednji.

Evo određenih smjernica kako da uštedite u suštini nije toliko teško bitna je volja.

1. POSTAVITE CILJ KOLIKO HOĆETE DA UŠTEDITE (neka bude realističan)
Odaberit recimo destinaciju gdje bi išli na odmor i detaljno ispitajte kakve su cijene
da bi na osnovu toga mogli postaviti cilj. Onda od početka godine krenite sa štednjom
i nemojte se opustiti i dirati štednju.

2. UNAPRIJED SVE ISPLANIRAJTE
Unaprijed isplanirajte kolko će vas koštati sve što želite da posjetite na odmoru
i dodajte bar 20 % za ne predviđene troškove kojih uvjek ima.

3. ODVOJEN RAČUN
Ovu štednju gledajte kao odvojeni račun i kao oročeno sredstvo koje ne možete koristit
ni u kom slučaju osim za predviđeno u ovom slučaju putovanje.

4. NE PRESKAČITE ODMOR
NI u kom slučaju ne preskačite odmor jer iako nemate dovoljno novca da idete na neku
egzotičnu lokaciju , dajte sebi oduška pa idite barem na obližnju plažu ili jezero
obiđite svoje mjesto stanovanja obiđite mjesta na koja ne idete često , i to će vam
pomoći i opustiti tijelo i dušu. A osim toga će vam stvoriti naviku da svake godine
priuštite odmor pa makar i u blizini , a to ćete iskoristit kad skupite novac da odete
negdje dalje da sebi ispunite želju.

/ tuzlanski.ba / poslovni.hr/

1 komentari:

  1. DR ISIKOLO MI SE VRAĆAO MUŽU. Budim se svaki dan s osmijehom na licu i pjevajući hvalospjeve ovom moćnom čarobnjaku po imenu dr Isikolo koji mi je učinio veliku uslugu spasivši moju vezu od prekida. Ranije sam mislila da imam savršenu vezu sve dok mi ljubavnik nije počeo kasno dolaziti kući i svaki dan mi je davao različite izgovore, a onda sam odlučila pažljivo ga pratiti, a zatim otkrila da je imao aferu s drugom djevojkom. Bilo mi je slomljeno srce jer sam mu toliko vjerovala i znajući da ima tajnu vezu, jako me povrijeđuje i dulje je obraćao pozornost na mene ili mi iskazivao ljubav. Prije nego što sam to znao, ostavio me zbog djevojke i bio sam u dubokom neredu izgubivši ga drugoj ženi. Ali zahvaljujem svima onima koji su na internet stavili kontaktne podatke dr. Isikola jer sam tako uspio kontaktirati dr. Isikola i on mi je pomogao da ga vratim za 48 sati, a danas je moj odnos obnovljen s ljubavlju i snažnom emocionalnom vezom nego ikada prije. Ako ste u bilo kakvoj vezi ili ste u bračnom stresu, učinit ću vam uslugu tako što ću ostaviti kontaktne podatke dr. ISIKOLA putem e -pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu također možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši

Popularni postovi

 

Moja mala kuhinjica :) Template by Ipietoon Cute Blog Design